Pici délután:|

2010.06.03. 18:07

Aztakurva... egyik legjobb délután.:| iet mindig akarod:|:D

kezdjük: elmék Kondiba.. belemegy a 85 kilo fekve .. ami sokkal töb mint én alapból:| nem voltam boldogg á:$:$:$:$ aztán go mami éhes vagyok:| nincs kaja.. csak estére fasza-.- akkor menyünk Barbihoz:$ ugyis közel lakik.. kopogok semmi megint kopogok semmi-.- na akkor kisi fa darab megdobom az ablakát abbol kinéz mintha a szereteöje lettem volnaxD... bemegyünk képeket nézünk aztán Máté nem vagy éhes? de hoygnem:O csinek kaját mondm oké:$ melgeszenya:| nem is volt rosz sött kifejezettten geci finom volt:|:$..Holnap estét lehet majd megadujuk..;) ez közbe onakot meond egy lányak amiket én nemis mondtam de megbaszomxDDDDDDDDDDDDD najü szeretlek ám már vagy 10 éve kezd sok lenni..:D najó sose elég a joból:).. aztán takarit holnapra.. jé egy dajcs labda.:|? persze h focizok:$... fél házat szétrgutaamm de megérte:$ aztán go mami volt már kaja.:| dejó volt.:P fincsa pogácsa:$ aztán go haza EPERRRRRRRRRRRRRRRRR(ŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ)  imádom:$ most pedig forró csoki és Scooby doo:$ (gyerekmég:$) és várom h viszajöjjön istenem még vele egy bezsélgetés és Legjobb délutánok közé adom..:$ már csak rajta mulik... kis szépszmüm imádom:$( L )

A bejegyzés trackback címe:

https://fabyka14.blog.hu/api/trackback/id/tr62054135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása