végre : $

2010.06.04. 19:52

Ien napot akarok sokat..:| regell suli szokásos unalmas... de utána áhh nagyon jó napom volt.:| hazaértem nincs ithon anyu:/..de apu igen:| enynit szakadnia hülyeségein..: D aztán go adry(német) geci jól ment jövöhéten baja:| nyelvizsga:| REm sikerül:$ aztán edzés..(L) u15.ellen jácotunk rugtam2-öt jólment.:P csak lesérültem.. persze kétséges is a hétvége de jáccani akarok:|:$ rem nem fog fájnia lábam:/...aztán haza felhivtam:$ megszólal meglepödve. de áá enni való hangja wan:| nagyon aranyos velem:$ hiheteletnül jó fej:$..aztán enni valóróol jut eszembe felhvtam mátét menyünk kajálni fel: D persze h ez már fent eszik mi smát is csinálhatnaXDDDDDDDDDD lácci tesó:)..:D aztán hazafele megint flehivtam:$ azt hangot hallani kel:$...:|:|:| és msot Álom.net +msn vele:$ meg még pár butáwal:D érdekesen alakul a napom de ááá:$

14   Máttééé  †             (Álom.net...) üzenete:
*És engem szerec:D?
         И ι к ι ι            ((~)A Képlet...(mp)) üzenete:
*imádlak:$:LLL
         14   Máttééé  †             (Álom.net...) üzenete:
*csak mondod:/:-O
         И ι к ι ι            ((~)A Képlet...(mp)) üzenete:
*ilyeneket írnék rólad,ésígy beszélnék veled ha csak  ugy mondom?:)
         14   Máttééé  †             (Álom.net...) üzenete:
*ááááááá:$


nehidd hogy nem pirultam el..:| ááá :$(ŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ)

A bejegyzés trackback címe:

https://fabyka14.blog.hu/api/trackback/id/tr992057058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása