;)

2010.06.05. 21:56

hátt végülis jó nap volt.:D reggel 5 kor keltem.:O mert vki csörgeetet:$ aztán viszaludtam picitxD 6 kor kelés 6:50 kor már mátéwl séta 7 kor meló:D cserepezés hátt enyi hyüleséget nem hallotam még munka közbe.. de a nök oltássa na az teccet.. egy az egybe adom laci bá;) szórol szóra igaza wan..:) aztán haza fürdés kaja..:| tiszta dzsuva voltam csodálkoztam vna ha nem cserepezés közbe.. Aztán kiszoptak a magyarok elég durvána holandoktól erre motorozni kell:) duna és szelid már csak jogsi kénexD na sose baj nem azzal megy...:D utána kicsi napozás:| barnulni kéne nyárra:Z:D... most zene msn..:| vele...:$ Holnap tali..:| kiváncsi leszek mi lesz..:|:O Rajta mulikkk de van egy érzésem:/ vagy nem:|:)..:D kiderül.:)..egyenlöre ennyi lesz vmi irok.;)

aztán most Mátéwal alázunk pár ribancot;) ezt élvezem nagyon:$....:)

A bejegyzés trackback címe:

https://fabyka14.blog.hu/api/trackback/id/tr52059378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása