(U)

2010.06.06. 20:23

Több mint egy éve után mondhatom h talán..:| 99% h szerelmes vagyok.:/ és nem fulra elfeljtetem mien érzés ha szerecc vkit..:| de mélrt pont öt:/... aztmondja imád...:| nagyon jó vele beszélgetni.. de faszom ma is mekkora egy senki vagyok..-.- istenem mért mindig azokkal vagyok ien akiket szeretek..:s mért mindig rajtuk vezetem le magam..:S felkur h mindenkit kérdezget ösze visza..-.- elmegy:'(...:s még modomba se ált b.mit is csinálni.:/ hátat forditot.. mögötem emg már szólt vmi 2 idiota neki.. mondom najó én bemegyek..:| ha nem lettek volna ot. már nyultam a trokomba volt a szó..:S és erre:'(:'(.. ö jól érezte velem magát...:| énis csak hát ez igy nekem még nagyon fura..:S viszaszokni arra h szerelmes vagyok és nem csajok jáccok a lányokkal 1 hete füzöm már.:| életembe nem füztem senkit ennyi ideig.:'(... és várnom kéne..:| vagy mi:| nem tudja mit akar?..:S aztsetudom megwan.emég a pasija...:S vagy csak arra vár h én lépjek..:| hihetetlen érzés..:| és nem csinek semmit bárhol vagyok egyböl ö jut az eszembe..:| nemtom forditva ezhoyg wan nemtudom:'(

Szeretleeeek Nikiiiiii:'((L)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fabyka14.blog.hu/api/trackback/id/tr932061189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása